Castanyada & Halloween 2017

Aquest any les any les activitats per commemorar la “nostra” festa i “l´altra” festa les vam començar a preparar aviat.

Al claustre del dia 23 es van detallar els actes que la Comissió de Festes havia programat. Pel dimecres 25 ja teníem la primera. Aprofitant que Nelson en els seus temps va fer un curs al gremi de pastissers de Barcelona, ens va fer una masterchef de com fer panellets tradicionals a la resta de mestres del centre que el dimarts 31 ho treballarien amb els seus alumnes de les respectives tutories. Van sortir espectaculars!

El divendres 27 per matí, la comunitat de petits va rebre per sorpresa la visita de Maria La Castanyera. Els nens es van quedar bocabadats, I a la tarda la canalla del ciber casal, dirigits pels nostres monitors van participar en el túnel del terror que cada any organitza el Casal Jove del Bon Pastor.

Els monitors de menjador, van optar per treballar amb els alumnes el Halloween.Van ser dos tallers de manualitats els que van fer; Un va consistir, en fer carabasses de decoració fetes amb plastilina i l´altre, van elaborar unes magnifiques màscares per la cercavila del barri. El plat fort no obstant i com era d´esperar va arribar el dimarts 31.

El dia va començar aviat, a la porta del centre ens rebien quatre magnifiques castanyeres, després la comunitat de petits va anar a la llar d’avis per cantar-los cançonetes i a canvi els hi han obsequiat amb castanyes! Després mitjans i grans han fet panellets amb els seus tutors/es, mentre les famílies anaven fent els preparatius del acte principal de la tarda i per tancar, els de secundària han tingut el privilegi d’escoltar a Dana Walker (professora americana de Denver) parlar de con es celebra “el dia de los muertos” a Mèxic. Finalment aquests mateixos alumnes van preparar al menjador, un terrorífic túnel del terror que ha estat una delícia per tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *