General

Promovent el gust per la lectura

Des d’aquest curs, l’alumnat de 1r a 3r d’ESO disposa d’una hora de lectura a la setmana, on cadascú ha de portar un llibre, un còmic, un diari, una revista en suport físic, per llegir. Amb l’objectiu d’aprendre a gaudir de la lectura i motivar l’alumnat a respectar aquest meravellós hàbit, la setmana passada un

Promovent el gust per la lectura Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut