Tecnorepte 2019

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO que cursen l’optativa de Robòtica, han participat al Tecnoretpe 2019. La finalitat del Tecnorepte és llençar un repte cada any adreçat als alumnes d´ESO relacionat amb la Tecnologia que pugui ser atractiu pels joves i que al mateix temps suposi treballar d´una manera diferent alguns dels continguts de la matèria.

En aquesta cinquena edició, el disseny del repte s´ha inspirat en el fet que l’any 2019 serà l´Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics. S’ha proposat resoldre un repte que permeti treballar amb diferents substàncies les quals un cop mesclades, ens proporcionin un producte alimentari.

En el nostres cas, els alumnes han desenvolupat un robot que va a buscar l’aigua, el cafè i la llet per aconseguir cafè amb llet.

El seu projecte va aconseguir el premi al Projecte mes tecnològic, que els permetrà participar al Taller de robòtica submarina que s’imparteix al VicoRob (centre de recerca de robòtica sumarina de la UdG).

A més, durant la presentació del concurs es va proposar un petit repte extra que el nostre equip també va aconseguir superar en primer lloc.

Enhorabona i moltes felictitats!

Al següent vídeo podeu veure el moment en què es fa entrega del premi als nostres alumnes: