Tecnorepte 2015

Alumnes de 4rt d’ESO de l’assignatura de Tecnologia dividits en dos grups, han presentat dos projectes al “Tecnorepte“.

I què és el Tecnorepte? Aquí en teniu una petita explicació:

“Les activitats que proposen l´equip de col·laboradors de Tecnorepte busquen situar el progrés i l´estima per la ciència i la tecnologia en un context escolar que ens permeti acostar els coneixements especialitzats al benefici de la societat. Com fer-ho?

La nostra idea és proposar-vos un repte cada any: pensat i dissenyat per professorat de l´especialitat de Tecnologia de secundària de l´Equip ICE de Tecnologia i professorat de l´Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona.

El repte

Construir un vehicle autopropulsat que sigui capaç de recórrer una distància de 4 metres, amb el mínim de consum energètic, de forma eficient, suportant un envàs de 100 ml ple d´aigua (sense tapar) i que proporcionarà l´organització. Cada equip haurà de dissenyar una proposta de resolució del TECNOREPTE. Una vegada consensuada la idea, caldrà donar-li un nom, pensar en els materials més idonis i desenvolupar-la físicament en una maqueta o prototip.”

Aquí teniu dos vídeo-resums del projecte que han creat els alumnes: