Teatre francès. Departament de llengües estrangeres

Des del departament de llengües estrangeres us informem que l’alumnat de l’optativa de Francès va assistir el divendres 15 de març al teatre de Sant Feliu per assistir  a l’obra de teatre Les trois Mousquetaires d’Alexandre Dumas basada en la novel.la del mateix autor. L’alumnat de francès va gaudir de la posta en escena de la companyia teatral Bmh productions .

Després d’haver vist el teatre, l’alumnat va participar en un torn de preguntes en català o en francès posat en pràctica el seu nivell après. Els actors van contar anècdotes de les seves actuacions al llarg de la seva trajectòria literaria, i a mé.s curiositats i aclariments sobre l’obra representada. Tot l’alumnat va quedar molt content de tot allò que havia entès i de poder haver seguit el fil de l’obra sense haver tingut dificultats de comprensió. Bravo ! Bon courage dans l’apprentissage du français!