Sortida Can Nitus amb 1r d’ESO

1r d’ESO primer sortida de tutoria

El 9 d’octubre els alumnes de 1r d’ESO van fer la primera sortida de tutoria.

L’alumnat i professorat van anar caminant fins al parc de Can Nitus, a Castell d’Aro, on van fer jocs de cohesió de grup i treball en equip.

Una bona experiència que repetirem segur!

més fotos

Desplaça cap amunt
Ves al contingut