Projecte Rossinyol

El divendres passat 27 de maig va tenir lloc al safaretjos del Puig l’acte de clausura del Projecte Rossinyol, en el qual aquest curs hi ha participat la nostra alumna Nastia Maksymiuk, de 1r ESO C. Aquest projecte de mentoria, que organitza la UdG juntament amb l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, consisteix a acompanyar a alumnes de secundària nouvinguts per ajudar-los en el seu procés d’inclusió social i cultural i afavorir la seva millora de les competències lingüístiques.

Així, al llarg d’aquest curs, la Nastia ha tingut com a parella lingüística l’Anna Roman, exalumna del nostre centre que actualment està cursant els estudis del grau d’Infermeria a la UdG.

A l’acte hi va participar el regidor d’Educació de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, Salvador Calabuig, alumnat i famílies, una representant de la UdG, la coordinadora del Pla Educatiu d’Entorn i tutors dels dos centres de secundària de Sant Feliu.

Des del nostre institut volem donar l’enhorabona tant a la Nastia com a l’Anna per la gran amistat que han bastit al llarg d’aquest curs i que esperem que perduri molts anys més.