Five days to dance 2022

Després de dos cursos sense poder dur damunt de l’escenari del Teatre Narcís Masferrer l’espectacle de dansa dirigit per la companyia DE LooPERS, el passat 4 de febrer els alumnes de 4t d’ESO van poder estrenar la coreografia HUMAN.

Així doncs, aquest curs s’ha pogut recuperar el projecte Five days to dance, que permet als nois i noies treballar a través de la dansa contemporània una nova forma d’expressió, explorar una faceta de caire més artístic i, sobretot, enfortir els vincles entre els alumnes dels diferents grups.

L’estrena de les dues representacions va ser un èxit; tant les famílies, com els professors i el cos de ballarins que conformen DE Loopers van poder gaudir de la feina i de l’esforç que va va fer durant tota la setmana l’alumnat de 4t.