FIVE DAYS TO DANCE

La passada setmana, del 7 a l’11 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO va participar en el projecte “Five days to dance”, un projecte que permet als nois i noies treballar a través de la dansa contemporània una nova forma d’expressió, explorar una faceta de caire més artístic i, sobretot, enfortir els vincles entre els alumnes dels diferents grups.

Durant 5 dies, doncs, van estar assajant i preparant al pavelló, amb la companyia de dansa “The Loopers”, l’espectacle “Human” que van poder estrenar, finalment, el divendres 11 de novembre al vespre davant d’un teatre municipal ple de públic.

L’estrena va ser un èxit; tant les famílies, com els professors i el cos de ballarins van poder gaudir de la feina i de l’esforç que va fer durant tota la setmana l’alumnat de 4t.