First Lego League 2016!

Per tercer any consecutiu, un grup d’alumnes de 4rt d’ESO, que cursen Tecnologia, han participat al concurs de robòtica First Lego League. Per participar, s’han de treballar tres parts: un Projecte Científic que resolgui un problema, una exposició a on es reflexin els Valors adquirits durant el procés de realització del concurs i el més impactant, resoldre una sèrie de missions amb un robot programat i construit per ells.

Cada curs el repte tracta una temàtica diferent, aquest any s’anomenava Trash Trek, i pretén conscienciar a la gent sobre la problemàtica dels residus.

Si voleu veure el treball que han realitzat els alumnes durant el primer trimestre, visiteu la web que han creat per compartir l’experiència!

proj14

Per veure la galeria de fotos del concurs feu clic a la imatge