Finalistes dels premis Salvador Reixach 2022!!!

El passat dissabte 1 d’octubre, un total de 3 projectes d’emprenedoria van representar l’INS Sant Feliu a l’entrega dels premis Salvador Reixach. L’acte, celebrat a Santa Pau amb més de 200 assistents, va aplegar una cinquantena de treballs finalistes repartits en 7 categories (4 de Batxillerat i 3 de Cicles Formatius). Un any més, el nivell de participació va ser molt alt.

Dels 5 treballs finalistes de la categoria d’Emprenedoria i Empresa, 3 corresponien a projectes provinents del nostre institut. Un balanç molt bo! Felicitats!!!

A continuació es detallen els treballs del nostre alumnat que van passar a la final:

– Acadèmia de reforç escolar espai actiu (Ana Mª Castillejo Vernedas i Abril Domínguez Orfanelli – CFGS Educació Infantil).

– Kids and Fun (Andrea Fernández Rodríguez, Carla García Camara i María García Lineros – CFGS Educació Infantil).

– Nàutica Torres (Erika Torres Sángalo – CFGM Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo)