Festiva 5Days – Friday for Earth

L’alumnat de 4t d’ESO està duent a terme aquesta setmana el projecte de dansa i teatre “Five days to dance”. Amb coreògrafs i ballarins professionals, l’alumnat treballa l’expressió i la comunicació corporal i desenvolupa l’educació emocional, millorant-ne l’empoderament i autoestima, facilitant l’expressió dels mateixos sentiments i emocions a més d’interpretar les dels companys i companyes. A més, és un projecte que es realitza majoritàriament en llengua anglesa, fet que ens permet donar un plus formatiu als nostres nois i noies.

La representació, que enguany tracta el canvi climàtic i les seves conseqüències nefastes pel planeta, es farà aquest divendres 23, a les 20 h, al Teatre Municipal Narcís Masferrer. Les entrades tenen un cost de 5 € i els diners recaptats aniran destinats al viatge de final d’estudis que l’alumnat de 4t farà a Roma el pròxim mes d’abril.