Dia Internacional de les dones i les nenes en la Ciència

Aquest cartell de l’Aitor Carmona, de 1r ESO E, és l’escollit per anunciar-vos que:

El dia 11 de febrer és el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència i ho volem celebrar!

Per això us hem preparat les següents activitats:

• Dia 8. Xerrada “Parlem d’Enginyera” a càrrec del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Girona. 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.
  • Dia 10. Activitat “#100tífiques” a càrrec de Marta García López. Investigadora del Sant Joan de Déu Pediatric Cancer Center Barcelona (SJD PCCB). 1r d’ESO.

A més a més, el mateix dia 10 a les 11.30 al Ginmàs hi haurà l’entrega de premis del Concurs FOTOSTEAM 23. No us oblideu de fer-nos arribar les vostres fotografies.

Repartits per tot el centre trobareu cartells informatius elaborats pels alumnes de 1r ESO.

Gràcies a tots per col·laborar i participar!