Cloenda del projecte d’Aprenentatge i Servei Comunitari

El passat divendres 17 de juny, a la sala d’actes de l’institut, es va dur a terme la cloenda del projecte d’Aprenentatge i Servei Comunitari del curs 2021-2022 amb la presència de tot l’alumnat de 4t d’ESO i de les quatre entitats implicades.

L’àmbit d’acció ha estat la participació ciutadana. L’alumnat ha conegut una situació a millorar, a partir de la demanda d’una entitat, ha detectat les necessitats, ha definit diferents reptes de millora i ha executat una dotzena d’accions.

Banc de sang: elaboració de logotip i cartell promocional a través d’un concurs intern; composició d’una cançó original; creació d’un videoclip; repartiment de cartes i cartells informatius; i suport a un acte de donació de sang.

Colla gegantera ganxona: reportatge de la Vil·la gegantera 2021; creació i representació del Conte dels gegants ganxons a les escoles bressol municipals; promoció del comerç local a la cavalcada reial; promoció de la colla a través de cartelleria.

Emporderats: pintada d’una bandera irisada al pati de l’institut; grafit sobre diversitat al Guíxols Arena; vídeo contra l’homofòbia; anàlisi de la documentació administrativa i cartelleria del centre i proposta per a fer-la més inclusiva.

SAI Guíxols: creació d’un eslògan i un cartell per a promocionar el servei i repartiment pels comerços de la ciutat.