Acte de graduació de 2n de Batxillerat

El divendres 20 de maig, l’alumnat de 2n de Batxillerat de la promoció 2020-22 va acomiadar el seu pas per l’institut al Teatre Auditori Narcís Masferrer.

L’acte va ser inaugurat amb el discurs del director de l’Ins Sant Feliu de Guíxols, Xavi Río i per l’alcalde del municipi, Carles Motas. Seguidament, es va homenatjar a l’alumna Natàlia Calvet pel seu TdR presentat a l’XI Fòrum de TdR del Baix Empordà. A continuació, es va fer l’entrega d’orles i bandes i posteriorment, una lectura de poemes, una actuació musical i un emotiu recull de fotografies del pas dels alumnes pel centre.

Des del centre us esperem que aconseguiu accedir als estudis que desitgeu i us desitgem molta sort en aquesta nova etapa que us espera!

Sort i que els somnis es facin realitat!