1r Eso Caminada Can Nitus

Els alumnes de 1r d’ESO hem fet la primera sortida del curs.

Una caminada que ens ha portat fins a Can Nitus per conèixer l’entorn i passar un matí fent jocs i vincle amb els companys de totes les classes.

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut