1r ESO amb el Projecte “TINC HISTÒRIA”

Projecte “TINC HISTÒRIA”

Des de les matèries de Socials i d’Educació Visual i Plàstica I conjuntament amb el Museu d’Història de Sant Feliu i l’artista Adela Picón, estem duent a terme amb l’alumnat de 1r ESO el Projecte “TINC HISTÒRIA”

L’alumnat està fent un treball d’investigació d’avantpassats, fent un viatge cap al passat i cap a l’interior per conèixer i valorar els seus orígens i veure la diversitat de models da famílies que tenim al nostre voltant.

El treball es tancarà amb l’Exposició dels llibres de l’alumnat conjuntament amb la obra de l’artista ADELA PICON, que ha vingut a treballar amb nosaltres donant el punt de vista d’una representant de l’Art Social i ajudant-los a trobar el seu costat més creatiu. Moltes gràcies a l’Adela i al Museu d’Història.