Som el grup “El puntapié guardacostas” de l’optativa tecnologia 4rt B de l’IES Sant Feliu de Guíxols. Aquest any, el projecte que farem és el següent: actualment, tots tenim diversos electrodomèstics a casa i sovint els deixem encesos per equivocació, provocant accidents inesperats (per exemple incendis).
La solució que hem pensat per resoldre aquest problema és el següent:
Col·locar un sensor de temperatura, fum i foc en els electrodomèstics, els quals si detecten casos anormals com temperatures molt altes, fum…enviaran un missatge al telèfon de l’ usuari.
També incorporarem una alarma per si, per casualitat, no podem escoltar la notificació.


