L’alumnat de batxillerat humanístic visiten Tàrraco

Aquest trimestre l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat humanístic han pogut veure de primera mà les construccions dels grecoromans en una sortida a la Tàrraco romana. La primera parada va ser abans d’arribar a Tarragona, concretament, a la Pedrera del Mèdol, on van veure el lloc d’on els romans treien les pedres amb les quals van construir la majoria d’edificis de la ciutat; tot seguit, visitaren altres edificis com l’aqüeducte de les Ferreres (també conegut com el Pont del Diable).

Una estona més tard, van arribar a la ciutat de Tarragona, per on van passejar tot observant-ne les restes romanes més importants de la ciutat com la muralla, el circ, l’amfiteatre, la Torre del Pretori i d’altres.

A l’hora de tornar cap a casa, van poder gaudir de les reminiscències de la Via Augusta, on van veure la torre dels Escipions i el monumental arc de Berà.

Una sortida plena d’aprenentatges!