Vull català Estiu 2021

Vull Català és un taller d’estiu que fa l’alumnat de l’Aula d’Acollida del nostre institut juntament amb altres alumnes d’Aules d’Acollida de Salt. El taller es fa els matins de 9.30 a 13 h del 28 de juny al 23 de juliol a la Coma Cros.

Aquest taller, al llarg de les diferents sessions, realitza una aproximació als diferents elements de la cultura catalana així com sortides i explicacions de descoberta de Salt i el seu entorn. És un taller de lleure amb l’objectiu fonamental de l’ús de la llengua catalana. Cada dia està dedicat a una forma cultural i a través d’aquesta aproximació a la cultura, es treballen les competències orals, escrites i de comprensió de la llengua catalana.
Les sessions es divideixen en dues parts: una primera més d’aula, en la qual es fa una introducció i presentació més teòrica dels continguts, i una segona més àmplia en format taller per tal de treballar de forma grupal aquests continguts.

Així mateix, es realitzen sortides per visitar entitats o espais culturals com la Biblioteca, l’Arxiu Municipal de Salt, la Fàbrica Jove, els Marrecs de Salt, els Diables de Pere Botero, els Gegants de la vila de Salt i també per descobrir l’entorn natural: ruta pel Ter, les Deveses… sortides relaxades, de jocs i de descoberta de l’entorn.