3r d’ESO Sortida a la Coma Cros

El passat 27 d’octubre, l’alumnat de 3r d’ESO va anar a l’auditori de la Factoria Cultural Coma Cros per veure l’obra de teatre social No és conya, de la companyia Nus teatre. La història està protagonitzada per tres personatges que viuen diferents situacions de la vida quotidiana, marcades per estereotips de gènere, mites de l’amor romàntic i violències en la parella.

Després de la introducció dels protagonistes i les seves històries, l’obra va prendre un gir i es va transformar en un teatre fòrum en el qual es va convidar els alumnes a participar-hi. Partint de les situacions que es presentaven a la primera part, els alumnes van reflexionar sobre els estereotips de gènere i les violències subtils. Quatre alumnes de l’@EspriuSalt van tenir l’oportunitat de pujar a l’escenari per versionar les històries. D’aquesta manera, es van convertir en codirectors de l’obra i van poder participar en un assaig col·lectiu que va esdevenir una forma de transformar la realitat des de la participació.

No hi ha dubte que a l’Espriu tenim grans actors i actrius!