Donació de sang. 21 d’abril

Aquest dimecres 21 d’abril està prevista la donació de sang, a l’Hotel d’Entitats, de 10 a 14 h i de 16 a 20 h amb cita prèvia. Encara queden algunes places.

Germans de Sang és un projecte d’aprenentatge en serveis que està realitzant l’alumnat de 3r D d’ESO de l’Institut Salvador Espriu en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits.

Aquest projecte dura un semestre i l’objectiu de la matèria és la creació d’una campanya de conscienciació i divulgació per animar el major número de persones a donar sang.

L’alumnat no només s’ha de conscienciar de la necessitat de donar sang i treure idees per poder realitzar la campanya de publicitat (creació d’un cartell, divulgació a la ràdio, xerrades informatives, redacció d’una carta a la comunitat educativa, etc.), sinó que ha de buscar la manera de conscienciar-ne la societat.

Moltes gràcies a totes les persones que doneu sang!!