Comiat 4t d’ESO 2021

El divendres 18 de juny, a les 18 h a la Coma Cros de Salt, va tenir lloc l’acte de graduació de 4t d’ESO de l’Institut Salvador Espriu, en el qual es va acomiadar l’alumnat de la promoció 2017-2021.

Va ser una cerimònia distesa sense les famílies per la situació pandèmica, però que la van poder seguir en directe a través del canal YouTube de l’institut. Alguns dels seus professors també hi van ser per desitjar-los molta sort en el nou camí que emprenen.

L’acte va comptar amb els discursos del director i la cap d’estudis i de les seves tutores. També hi van haver actuacions dels alumnes, moments dels quatre anys per recordar i detalls que ens van fer emocionar. L’alumnat va dedicar unes paraules a les seves tutores i a professors que els han acompanyat durant la seva etapa pel centre.

Pels qui no vau poder seguir l’acte en directe, estem preparant un vídeo que esperem compartir-lo ben aviat. De moment, podeu gaudir de les fotos.

Enhorabona i molta sort a tots!