Alumnes de 3r participen en la Jornada de donació de sang a l’Hotel d’Entitats

L’alumnat de l’optativa Germans de sang de 3r d’ESO participa activament en la campanya de donació de sang que es farà demà a l’Hotel d’Entitats de Salt.

La jornada es farà en horari de matí i tarda i els alumnes s’hi han implicat amb la preparació de tota la difusió. També han fet el logo, eslògan i cartell de la campanya i han preparat un petit detall que es donarà a les persones que demà vagin a donar sang. La jornada també comptarà amb la presència dels estudiants de l’optativa.

Des del Banc de Sang es fa una crida als donants perquè la situació actual és “crítica”, ja que només hi ha reserves per a cinc dies. Estan més baixes del que és habitual en aquestes dates, especialment del grups 0 i A negatius i l’activitat dels hospitals està augmentant a un ritme superior que les donacions de sang.

Es pot reservar hora al següent enllaç: https://donarsang.gencat.cat/ca/vull-donar/cita/recollida/poblacio//3218/salt/15-06-2022/