Sortides Tutoria

Ja hem fet les primeres sortides de Tutoria. Gran part de l’alumnat de l’institut la va fer el 13 d’octubre. Aquestes sortides estan emmarcades dins de les activitats educatives i pretenen fomentar la cohesió de grup, incentivar un clima agradable entre els companys i sentir-se a gust en el centre.

L’alumnat de primer d’ESO van anar al parc Monar, els de segon d’ESO, al pla dels socs i els de quart, a sant Roc. En tots els espais es van dur a terme diferents jocs i dinàmiques de cohesió de grup. L’alumnat de tercer d’ESO va anar fins al barri vell de Girona per fer una cursa d’orientació que organitza l’oficina de Turisme. L’alumnat de primer de batxillerat va anar a la Devesa i al barri Vell on va fer una gimcana fotogràfica. El professorat que els va acompanyar van poder gaudir d’una jornada lúdica i ben entretinguda.

També l’alumnat dels cicles formatius van fer la sortida de tutoria. Els alumnes de Jardineria van visitar les Hortes de Salt i de Santa Eugènia. Els de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) la van fer el 28 de setembre i van anar caminant des de l’institut fins a l’ermita de Sant Roc, a Vilablareix.  Les excursions van servir perquè alumnes i professors poguessin interactuar en un ambient més distès i a la vegada coneguessin l’entorn proper a l’institut.

Des de Tutoria es van fent activitats i sortides durant tot el curs per poder reforçar els vincles i les relacions entre l’alumnat, per promoure’n la comunicació assertiva, l’escolta activa i l’empatia.