Fira de la Ciència a l’Espriu

Aquest mes de novembre el Departament d’Experimentals de l’Espriu ha tornat a organitzar la Setmana de la Ciència amb motiu de la Diada de Sant Albert, patró dels científics i les científiques.

D’una banda, els alumnes de les matèries optatives de 4t d’ESO de Física i Química, Biologia i Geologia, i Cultura Científica, van preparar diversos experiments per dur a terme la Fira de la Ciència i explicar-los a tot l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO.

Els visitants van poder veure la simulació d’un volcà, la implosió d’una llauna o diferents reaccions químiques. Tots els experiments van deixar impressionats als més petits. A més, també van poder experimentar amb fòssils o relacionar algunes pràctiques amb el concepte densitat.

D’altra banda, el divendres 17 tot l’alumnat de 1r de batxillerat científic va fer una sortida a la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona per participar en diversos tallers i xerrades científiques, així com visites guiades pel Campus.

En resum, una setmana amb molts aprenentatges científics que no van deixar a ningú indiferent.