Mamadou Jabi, alumne emprenedor

Aquesta setmana en Mamadou Jabi, exalumne de l’Institut Salvador Espriu, ens ha vingut a presentar l’empresa que ha creat conjuntament amb un company seu de la infància. L’empresa és una nova marca de roba anomenada RECCLESS per a joves streetwear apassionats de l’estil retro dels anys 90.

L’alumnat de les matèries d’Empresa i Emprenedoria de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat han pogut saber l’origen i el significat de RECCLESS, la importància del disseny per tenir un bon producte, les dificultats en trobar proveïdors de confiança i la capacitat de saber negociar per tal d’arribar a un acord. Ha volgut transmetre una idea molt clara: “en un negoci res s’improvisa”.  També ha compartit la seva experiència amb els encerts i les diferents dificultats que s’ha anat trobant durant el procés de la creació de l’empresa.

En definitiva, una història d’aprenentatge en el sector empresarial que ha permès apropar el món de l’empresa a l’aula.

Moltes gràcies, Mamadou, per compartir-nos l’experiència i et desitgem un gran èxit.