L’alumnat de 1r d’ESO promou les Gavarres

L’alumnat de primer d’ESO de l’Espriu ha participat en el vídeo promocional de l’activitat Boscos de les Gavarres, que du a terme el Consorci de les Gavarres. Els alumnes de primer ja fa uns anys que participen en aquesta activitat, que forma part del treball de síntesi “Un salt a les Gavarres”. L’activitat Boscos de les Gavarres consisteix en un treball de camp en el qual els alumnes fan un inventari de les plantes que hi ha en una petita parcel·la de bosc, el que es coneix com transecte. D’aquesta manera, els joves descobreixen la flora i fauna de les Gavarres, i aprenen quines són les adaptacions dels vegetals del bosc mediterrani al foc. La tutora de 1r A, Anna Bolasell, explica que aquest any des del consorci els van demanar gravar els estudiants per promocionar l’activitat, i el resultat és el vÍdeo que encapçala la notícia.