Visita virtual al Parlament Europeu

L’alumnat de les matèries Història del Món Contemporani i Ciutadania, Política i Dret va fer una visita en línia a la seu del Parlament Europeu de Brussel·les, la institució parlamentària de la Unió Europea elegida per sufragi universal directe. Aquesta institució exerceix la funció legislativa de la UE juntament amb el Consell de la Unió Europea i la Comissió Europea. El Parlament és considerat una de les assemblees legislatives més poderoses del món i està format per 705 eurodiputats, que representen el segon electoral democràtic del món.

L’alumnat va poder conèixer com és la institució per dins i els llocs més importants on es reuneixen els polítics. L’activitat, que es va dur a terme des de la biblioteca de l’institut, forma part del projecte European Parliament Ambassador School Program (EPAS), ja que el nostre centre és una de les escoles ambaixaores del parlament.