Premien dues alumnes de 2n de Batxillerat en la nova edició de l’Ex libiris

Dues alumnes de 2n de batxillerat del nostre centre van ser premiades a la nova edició Ex libris 2022. Maryam Mbakop va ser la guanyadora del Concurs de recitació en la categoria de Poesia amb La dona hermosa de Joan Maragall, i Alba Benjumea va ser finalista amb un fragment de La plaça del diamant de Mercè Rodoreda en la categoria de Narrativa. El lliurament de premis es va fer el passat 29 d’abril al Claustre de Sant Domènec de la UdG i es van poder escoltar els textos premiats i els finalistes. L’acte també va comptar amb la presència del poeta Josep Pedrals, qui va recitar textos propis.

El concurs està organitzat pel Grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UdG, l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) i el Departament d’Educació. Està adreçat als instituts de batxillerat amb la finalitat tant de promoure la lectura en català com el grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UdG.

Enhorabona, Maryam i Alba, per la bona feina i emocionar-nos amb les vostres recitacions!