L’Espriu debuta a la Lliga Catalana d’Escacs 2022

Aquest diumenge 23 de gener l’equip F del Club d’Escacs Santa Eugènia, format per alumnes i exalumnes del nostre institut, ha debutat a la Lliga Catalana d’Escacs 2022 a la categoria de Tercera Provincial-Grup Nord de Girona.

Ha estat una inici difícil ja que el nostre equip, amb força baixes per la covid-19, s’ha enfrontat a l’equip del Montgrí C.E., que comptava amb alguns jugadors de molta experiència.

En aquesta ocasió l’equip ha estat format per en Zakariya Emoula (exalumne de batxillerat), en Justin Medina (4t d’ESO), la Hanan Seraj (3r d’ESO) i el delegat de l’equip, en Joan Alsina. Tot i no haver pogut puntuar, aquest debut ha servit als nostres jugadors per seguir practicant i millorant de cara a la resta de la competició.

A la propera jornada, diumenge 30 de gener, l’equip farà el primer desplaçament de la lliga i viatjarà a la Garrotxa per jugar com a visitant contra l’històric Club Escacs Olot, fundat l’any 1948.