Primeres victòries a la Lliga Catalana d’Escacs

El passat diumenge 30 de gener l’equip F del Club d’Escacs Santa Eugènia, format per alumnes i exalumnes del nostre institut, va aconseguir les primeres dues victòries a la Lliga Catalana d’Escacs 2022.

En aquesta segona ronda el nostre equip es va desplaçar a Olot per jugar contra l’equip F de l’històric club olotí. Tot i començar perdent les dues primeres partides, finalment el resultat va ser d’empat a dos. Cal destacar la bona partida de la Hanan Seraj -3r d’ESO- que ens va donar el primer punt de la jornada quan el marcador ens era desfavorable.

A la propera jornada l’equip jugarà contra el Porqueres. Ho farà com a local aquest diumenge 6 de febrer a partir de les 9.30h al Centre Cívic Santa Eugènia de Girona.