Visita al Centre d’Operacions i Serveis Tecnològics de Creu Roja Barcelona

El passat 23 de febrer els i les alumnes de segon de TAPSD (Tècnic d’Atenció a Persones en Situació de Dependència) van fer una sortida a la Creu Roja de Barcelona amb l’objectiu d’apropar a l’alumnat a la realitat de la Teleassistència, tot descobrint el funcionament del centre d’operacions on en un futur pot ser una alternativa com a sortida professional.

El tècnic del Centre d’Operacions i Serveis Tecnològics de Creu Roja, Ramon Torne, ens va fer la visita guiada per conèixer la mateixa Creu Roja i les funcions que realitzen en el centre d’operacions. Seguidament, ens va explicar el Servei de Teleassistència: aptituds de la persona operadora, perfil professional i gestió del propi servei.

Així mateix, vam tenir l’oportunitat de coincidir amb els tècnics, Martí Martínez i Marcos Verdugo, responsables de la presentació dels nous dispositius tecnològics al Mobile World Congress 2024, ens ensenyessin i expliquessin les noves tecnologies existents en teleassistència per a persones amb dependència i/o col·lectius vulnerables. L’alumnat va poder experimentar i manipular tots els aparells tecnològics innovadors d’última generació.

Per últim, volem agrair l’acollida i el bon tracte rebut per part de tots els professionals que ens van atendre.
#creurojabarcelona #dependència #ciclesformatius #insnarcisoller #valls