L’alumnat de cicles organitza tallers contra la Violència masclista

L’alumnat de CFGS d’Educació infantil i d’Integració Social va organitzar diferents tallers de conscienciació i sensibilització en el Dia Internacional contra la Violència vers les dones.

L’alumnat de tots els cicles formatius de l’institut va poder participar en aquestes dinamitzacions tan enriquidores i potents que va planificar el mateix alumnat.

Durant la jornada van poder realitzar 6 tallers: joc per la igualtat, taller d’anàlisi de cançons, l’iceberg de la violència de gènere, debat i buidatge de curts sobre violència masclista,
dinàmica sobre el micromasclisme amb els ulls tapats i dinàmiques de rol playing.
Els grups van respondre participativament i van extreure conclusions molt profundes.

Una altra activitat paral·lela va ser la realització de vídeos per commemorar aquest dia.

L’alumnat de 2n d’Integració Social, en el mòdul professional de Mediació comunitària, va donar llum a uns projectes colpidors i encertats.

Felicitats a tot l’alumnat implicat i compromès en aquests projectes!