II torneig futbol 7 unificat Ciutat de Tarragona

El dia 17 de juny l’alumnat dels estudis de l’IFE AMIE, el SIEI, l’Associació Esportiva del Narcís Oller i els/les usuàries Fundació GINAC que participen activitat de futbol extraescolar, vam participar com a Futbol Inclusiu Valls amb els colors de l’Escola Valls Futbol Club de la ciutat en el II torneig unificat Ciutat de Tarragona a l’Estadi Municipal Ortega Partejo de Campclar.

En el que van participar FFB Reus Genuine, Club Alfa Tegar, CFB Marc Bartra Inclusive, Fundació Estela, Nàstic Genuine, Fc Tarraco-sol, CD Numancia Inclusivo.

Els equips unificats inclouen persones  amb i sense discapacitat; vam gaudir moltíssim d’una bona jornada d’esport inclusiu i per arrodonir-ho ens van donar el trofeu al 8è classificat i el de Joc Net, moltíssimes gràcies a l’organització del Tarraco Futbol Club i l’Escola Solc per convidar-nos.

Reprenem els entrenaments al setembre, què passeu molt bon estiu!!