BATXILLERAT

• Fins al 26 d’abril de 2024: presentació de documentació
  • 17 de maig de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
  • Del 17 al 23 de maig de 2024: presentació de reclamacions
  • 29 de maig de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions
  • 29 de maig de 2024: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts
  • 3 de juny de 2024: llista ordenada, a partir de les 11 hores
  • 20 de juny de 2024: oferta final de places escolars
  • 20 de juny de 2024: llista d’alumnes admesos i llista d’espera
  • Del 21/06/24 al 01/07/24: matriculació dels alumnes preinscrits a batxillerat amb plaça assignada. Es recorda que el dilluns 24/06/24 és festiu. Llavors, l’institut romandrà tancat.

En cas que l’alumne/a sigui menor d’edat, ha de venir acompanyat pel seu pare / mare / tutor legal.

L’horari de secretaria és de 9:00 a 14:00 h. Documentació que cal portar per la matrícula:

• Fotocòpia (en cas de no presentar-ho a la preinscripció) i original del DNI de l’alumne/a.
  • Si l’alumne/a és menor d’edat, fotocòpia (en cas de no presentar-ho a la preinscripció) i original del DNI del pare, mare o tutor/a legal.
  • Si l’alumne/a és menor d’edat, fotocòpia (en cas de no presentar-ho a la preinscripció) i original del Llibre de Família.
  • Fotocòpia i original de la TSI (Targeta Sanitària Individual) de l’alumne/a
  • Documentació acreditativa d’un dels requisits d’accés a Batxillerat:
    • Resguard de sol·licitud del Títol de Graduat en ESO
    • Tècnic d’un cicle formatiu de grau mitjà o tècnic superior d’un cicle formatiu de grau superior
    • Haver cursat estudis de sistemes educatius estrangers que hagin estat homologats al títol de GESO o al títol de tècnic

Data d’actualització: 16/04/24