Xocolatada solidària per l’Uniraid 2020

L’INS Narcís Monturiol va organitzar una xocolada solidària el passat 22 de desembre per tal de recaptar fons i col·laborar amb els alumnes de Cicle Formatiu de Grau Superior d’Automoció que participen a l’Uniraid. Durant l’hora del pati els alumnes de tot el centre van poder gaudir d’un esmorzar ensucrat pel mòdic preu d’un euro. L’import total recaptat ha estat de 387,30 € i se’ls ha donat en format de xec tal com mostra la fotografia. Aquests diners ajudaran amb les despeses que implica l’Uniraid que consisteix a participar en un ral·li que té lloc a l’Àfrica del 15 al 23 de febrer. Agraïm la col·laboració de tots el membres del centre en aquest gran projecte internacional.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *