1a jornada de la Candelera 2024

El 2 de febrer, coincidint amb la diada de la Candelera, l’alumnat del CFGM de Manteniment electromecànic van participar en una activitat pràctica molt enriquidora: la primera edició del concurs de competències tècniques per equips del departament de Manteniment.

L’activitat, inspirada en la competició Catskills, consistia a muntar i posar en marxa una maqueta d’un automatisme electropneumàtic a partir de tots els components necessaris, els plànols i els esquemes facilitats pels professors. La jornada va permetre als alumnes aplicar els coneixements teòrics adquirits i desenvolupar les competències tècniques i de treball en equip.

Els resultats van ser molt satisfactoris, ja que tots els grups van respondre amb gran interès i motivació. Els professors valoren molt positivament l’experiència, que va exposar el potencial i el talent de l’alumnat del CFGM de manteniment electromecànic.