XIII Fòrum Treballs de Recerca

El proper dissabte 15 d’abril, de les 9’30 a les 13’30, es durà a terme la tretzena edició del Fòrum de Treballs de Recerca de l’Alt Empordà a les instal·lacions del Narcís Monturiol. La planificació de l’acte i horaris previstos es poden trobar en aquest llibret.

Pioners a les comarques gironines, l’any 2008 els coordinadors i  coordinadores de batxillerat de tots els instituts de la comarca van dissenyar, conjuntament amb el Servei Educatiu de l’Alt Empordà, la primera edició del Fòrum de treballs de recerca a l’Institut Narcís Monturiol de Figueres. Quinze anys després, es recomença l’aventura al lloc on va començar amb aquesta nova edició del fòrum que té la intenció de continuar per molts anys més.

Amb aquest acte acadèmic es pretén fer un reconeixement als millors treballs presentats per l’alumnat de tots els centres de la comarca i, alhora, permetre un espai de trobada entre alumnes, professors i famílies per poder compartir tots plegats la satisfacció per la feina ben feta.

Fa especial il·lusió a tota la comunitat educativa del Monturiol que la conferència inaugural la realitzi en Xavi Culubret, un il·lustre exalumne que va participar a la primera edició del Fòrum amb el seu treball sobre el circ.

Us hi esperem a totes i tots!