Visita a l’Ajuntament amb els de 2n BAT

Avui dijous 18 de febrer els alumnes de l’optativa de Geografia de 2n de batxillerat hem visitat l’Ajuntament de Figueres per endinsar-nos una mica més en la nostra ciutat i el seu urbanisme. També ens ha permès aprofundir els nostres coneixements i augmentar la qualitat del nostre treball proposat pel professor Carles Pellejero.

Ens hem reunit amb el regidor Jesús Quiroga al qual hem pogut fer una entrevista molt amena i agradable on ens ha pogut respondre molts dels dubtes que teníem a l’hora de realitzar el nostre treball. Finalment, l’alcaldessa -Agnès Lladó, ens ha lliurat un petit obsequi consistent en una nova bossa reciclada i reutilitzable per a l’ús comercial i una ampolla d’aigua elaborada per a la ciutat de Figueres.

Estem molt agraïts d’haver tingut aquesta oportunitat de poder fer alguna sortida per fer l’aprenentatge més entretingut ja que, en aquests temps tan incerts i complicats, s’agraeix moltíssim.

Crònica de Raúl Cid (alumne de 2n BATX)