UAP 2023: PODER

Des de fa 15 anys, un grup de professors de música de diversos instituts de les comarques gironines s’organitzen per crear un espectacle anual dedicat a la PAU.

Cada any s’aprofita per reflexionar sobre temes que són essencials pelr as alumnes, d’aquells que els poden remoure alguna cosa. Per exemple el 2014 es va basar en el llibre Wonder, un nen que neix amb una deformació a la cara, el 2015 en la història de Sadako, una nena que emmalalteix i mor per culpa de l’explosió de la bomba atòmica, el 2016 en Malala, una activista paquistanesa que va ser agredida pels talibans, el 2017 sobre el problema dels refugiats i com arrisquen la vida per arribar a Europa, el 2018 sobre el Gran Germà que tot ho controla, el 2019 sobre l’holocaust, el 2020 sobre Galileu Galilei, el 2021 sobre la pandèmia i el 2022 sobre la creació d’un nou món…

Aquest any, com que és el 15è aniversari, la història s’ha construït amb fragments dels diferents espectacles d’aquests 15 anys. Es titula PODER i constarà de 4 actes: Poder Religiós, Poder Militar, Poder Polític i Poder dels Joves. Es fan diverses sessions del mateix espectacle perquè el volum d’alumnes que es mou és molt gran. Hi participen 38 instituts diferents a 4 seus: Girona, Lloret, Figueres i Olot. En aquest enllaç de la web de la UAP! hi trobareu tota la informació i, a més, és on hi ha penjades les últimes edicions.