Treball per projectes

El treball per projectes serà el protagonista, la setmana del 8 al 12 d’abril, a l’Institut Narcis Monturiol. Al llarg d’aquests dies els alumnes de 1r d’ESO resoldran reptes sobre màgia  i els alumnes de 2n i 3r d’ESO  dissenyaran material didàctic i organitzaran una marxar popular (web del crèdit de síntesi) com a col.laboració amb el projecte “Bicicletes per l’educació”.

El treball per projectes afavoreix l’aprenentatge entre iguals i permet que cada alumne i/o grup d’alumnes donin resposta als problemes emprant diferents estratègies  i processos cognitius més o menys complexos. En conseqüència el resultat serà de diferent qualitat. El projecte permetrà que tots els alumnes puguin aportar idees i solucions d’acord a les seves possibilitats i que tots els alumnes aprenguin.

Podreu seguir el desenvolupament dels projectes a través de les xarxes socials.

Comencem!!!