Sumant experiències a Garatge Plana

El contacte amb les empreses és clau per a nosaltres, com a docents, i, sobretot, també per als nostres alumnes. Així, a tall d’exemple, en el primer trimestre, els alumnes de segon curs d’Electromecànica de vehicles van dur a terme una visita tècnica a Garatge Plana, concessionari Mercedes Benz ubicat a El Pont del Príncep. Un cop allà, van poder resoldre avaries provocades per tècnics de l’empresa i professors de segon curs en el sistema d’injecció i anticontaminació en dos fantàstics turismes. També van poder treballar en dues avaries més, en aquest cas del sistema d’aire condicionat, provocades en dos imponents camions.

L’alumnat s’ho va passar d’allò més bé: anar-hi va ser una gran elecció, atès que es van posar en pràctica les habilitats i aprenentatge assolits durant el primer trimestre. Garatge Plana: us estem molt agraïts per tracte i la magnífica rebuda! Moltes gràcies!

Aquí teniu el vídeo-resum!