Significativa participació als Jocs Florals del Monturiol

Per Sant Jordi, a banda d’aconseguir el sold out a la parada de La Rambla (gràcies!), un any més vam celebrar el lliurament de premis dels Jocs Florals a la sala d’actes de l’institut. En les imatges que acompanyen aquest text podeu veure els guanyadors i guanyadores d’enguany (hi manca alumnat que no va poder assistir a l’acte). Enhorabona i gràcies per la nombrosa participació! Va haver-hi premis en català, castellà, anglès i, inclús, un en llatí.

A banda d’anunciar els guanyadors i guanyadores, al final de l’acte vam presentar la reedició del collage del 2021, amb noves cares i algunes que repeteixen. Tots ells i elles han participat als Jocs Florals i al Certamen de Lectura en Veu Alta (anglès i/o català) d’enguany. En cadascuna de les fotos l’alumnat llegeix poemes de Montserrat Vayreda, per tal de posar èmfasi en el centenari del seu naixement. Com també podeu veure en una de les fotos d’aquest article, el nou collage ja penja en un dels racons de la nostra acollidora biblioteca, al costat del ja realitzat l’any 2021.

Un cop més, hem d’agrair la bona predisposició de l’AFA que ens ha finançat, d’una banda, els vals regal i, d’altra banda, el foam de la biblioteca. Visca Jocs Florals i visca Sant Jordi!