Portes Obertes FP 2020

Com és sabut, enguany no podrem dur a terme presencialment les tradicionals jornades de portes obertes per als alumnes que el curs vinent han decidit fer un gir al seu futur i dedicar-se a allò que els agrada amb l’FP de grau mitjà i grau superior, també en la seva modalitat Dual. Les experiències dels últims cursos van ser un èxit d’afluència i una bona manera de conèixer in situ les instal·lacions, projectes, activitats i tot allò que forma part del que nosaltres anomenem “l’esperit Monturiol”.

No obstant això, i pendents de la concreció del calendari de preinscripció per part del Departament d’Educació, us volem presentar a través de la nostra web tota la informació preparada per a l’ocasió: una presentació de qui som, què fem i cap a on volem anar i els aspectes importants de la nostra oferta de cicles formatius.

Ateses les circumstàncies, hem demanat a alguns alumnes i exalumnes de les diferents famílies professionals dels nostres cicles formatius que expliquin la seva experiència al Monturiol perquè els nous alumnes puguin conèixer millor cada especialitat i, així, orientar-los i facilitar-los la tria.

Així mateix, us recomanem que feu un cop d’ull a l’apartat d’Instal·lacions de la nostra web, on podeu veure-hi imatges dels principals espais del centre i al nostre canal de Youtube per fer-vos una idea audiovisual de tot el que fem.

Esperem que sigui d’utilitat al públic interessat i desitgem de tot cor poder-nos veure aviat en persona.

Tria un camí que t’apassioni i aconsegueix el futur que vulguis amb l’FP!

Troba la teva opció a Cicles Formatius del Monturiol i fes un gir al teu futur.