Portes Obertes BATX 2020

Com és sabut, enguany no podrem dur a terme presencialment les tradicionals jornades de portes obertes per als alumnes que el curs vinent, un cop acabada l’ESO, començaran la seva etapa al Batxillerat. Les experiències dels últims cursos van ser un èxit d’afluència i una bona manera de conèixer in situ les instal·lacions, projectes, activitats i tot allò que forma part del que nosaltres anomenem “l’esperit Monturiol”.

No obstant això, i pendents de la concreció del calendari de preinscripció per part del Departament d’Educació, volem presentar a través de la nostra web tota la informació preparada per a l’ocasió: una presentació exhaustiva de qui som, què fem i cap a on volem anar i com organitzem el currículum i altres aspectes importants del batxillerat: oferta de matèries per franges, treball de recerca, orientació preuniversitària, etc…

Ateses les circumstàncies, hem demanat a alguns alumnes de 1r de batxillerat que facin una presentació del curs que estan a punt d’acabar i, sobretot, de les característiques de les diferents matèries de modalitat perquè els nous alumnes se’n puguin fer una idea i, així, orientar-los i facilitar-los la tria.

Així mateix, us recomanem que feu un cop d’ull a l’apartat d’Instal·lacions de la nostra web, on podeu veure-hi imatges dels principals espais del centre i al nostre canal de Youtube per fer-vos una idea audiovisual de tot el que fem.

Esperem que sigui d’utilitat al públic interessat i desitgem de tot cor poder-nos veure aviat en persona.