Participació a la UAP’22

El proper dijous dia 10 de març els i les alumnes de 1r i 4t d’ESO participaran a la UAP al Teatre El Jardí. Després de la gran tempesta de la pandèmia recuperem el format teatral per representar una nova història musical on entre tots intentarem construir un nou món. Cal destacar la participació activa i implicació de la Laia Llagostera i en Roc Carreras de 4t d’ESO com a integrants del cor de cambra de la UAP. En aquesta edició, i per primera vegada, ens acompanyarà el Departament d’Imatge personal del centre pentinant i maquillant els actors i actrius. A més, cal agrair fortament la col·laboració de l’AMPA, que ha ajudat en l’attrezzo i vestuari del nostre alumnat. Obriu agendes i anoteu-vos-hi que el mateix dia 10 es farà una sessió oberta al públic general a les 19.00.

El projecte UAP22 “Nou món” explicarà tres històries diferents, tres maneres de construir una nova oportunitat de vida, una nova societat i com aquesta respectarà les relacions humanes i els recursos naturals.

Galifardeus, científics, mecànics, informàtics, tots han estat abandonats a la sort de la natura. Els corrents d’aigua marina a on els portaran?, trobaran una nova oportunitat de vida?, la sabran aprofitar? UAP22 nou món.