Olimpíada nacional de geografia

L’alumne de segon de Batxillerat Pablo Cano Aguilar ha participat aquest passat cap de setmana a la fase final de la XV Olimpíada de geografia a nivell nacional que es celebrava a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Sevilla.

Organitzada pel Colegio de Geógrafos, l’ Asociación Española de Geografía i amb el patrocini de l’ Instituto Geográfico Nacional aquesta fase final va rebre més d’una seixantena d’alumnes participants representants de tots els territoris de l’estat espanyol que van haver de respondre 100 preguntes d’opció múltiple tipus test sobre qüestions geogràfiques, amb casos pràctics, mapes, gràfics, fotografies, etc..

Després d’haver guanyat la fase provincial va fer un magnífic paper en aquesta fase final. Per molts anys, Pablo! Amunt Monturiol!