Èxit de la UAP!

El proppassat dimecres 5 de febrer vam poder gaudir de la UAP! al teatre Jardí. Aquest projecte, que ja celebra la seva dotzena edició, l’organitza el col·lectiu de professors i professores de música dels centres de secundària de les comarques gironines que, durant gairebé un any de preparació, munta un espectacle dedicat a la pau. Enguany s’ha inspirat en l’obra de teatre de Bertolt Brecht Galileu Galilei per reflexionar sobre la fe, la raó i la ciència per tal que els nostres joves es plantegin si allò que ens diuen és cert i si les normes sota les quals vivim són errònies o no.

Aquest espectacle ha anat creixent any rere any. La preparació d’un muntatge d’aquesta envergadura requereix uns cinc mesos intensos de feina i set més no tan intensos però constants. En aquesta ocasió hi han participat més de 50 instituts de les comarques gironines, que s’han repartit en dues representacions, una a Figueres i una altra a Girona, la setmana anterior. I, com a novetat, enguany s’hi han afegit instituts de Badalona, que oferiran l’espectacle la setmana vinent.

Dalt de l’escenari, en cada una de les representacions, hi han participat uns dos-cents alumnes, una cinquantena dels quals són alumnes del nostre centre. N’han format part alumnes de 1r d’ESO fins a 1r de Batxillerat i dues alumnes de 4t, la Júlia Xaudiera i la Júlia Portas, han cantat com a solistes.

La qualitat de l’espectacle ha estat indiscutible i l’ovació final del públic s’ha allargat una bona estona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *