Èxit a les proves CANGUR

Com ja sabeu, des de fa uns quants anys els nostres alumnes participen a les proves Cangur que tenen lloc el tercer dijous del mes de març. Són unes proves a nivell mundial que intenten fomentar la cultura matemàtica entre els nostres alumnes i que, enguany, han tingut la participació de més de 100.000 alumnes des de 5è de primària fins a 2n de Batxillerat.

Com sempre, estem molt contents de la bona predisposició dels nostres alumnes a participar en aquest tipus de proves i, a més, en aquesta edició ens hem de sentir molt cofois pels grans resultats de quatre monturiolets : en Quirze Puigdevall, l’Alba Porres, l’Amaia Santaló i en Bru Font que han quedat classificats dins del 5% de les millors notes de tot Catalunya. En Bru, a més a més, ha quedat en la cinquena posició del rànquing general. Si tenim en compte que hi han hagut 22.500 participants queda clar que són uns resultats ben meritoris.

Agraïm la col·laboració de tot el professorat i l’AFA del centre en aquest esdeveniment que, sens dubte, el curs vinent, tornarà a formar part de l’agenda del centre al mes de març. Amunt Monturiol!